Tanzania en Zuid-Afrika - Reisverslagen van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu Tanzania en Zuid-Afrika - Reisverslagen van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

Tanzania en Zuid-Afrika

Een jaaaarrr weg!!
5 maanden vrijwilligers werk doen in Tanzania.
Eerst helpen in een weeshuis voor 3 maanden en daarna een bouwproject doen!

6 maanden vrijwilligers werk doen in Zuid-Afrika.
2 maanden zwem-en surfles geven, dan 2 maanden lesgeven op een school en dan nog 2 maanden penguins en andere zeevogels verzorgen!! :D

Enn dan nog rond reizen voor een maandje!

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2015

Laatste blog over vrijwilligerswerk!! WHAAT?!

06 Juni 2015

I'ts been a long time coming..

04 Mei 2015

BusyBusy!

04 April 2015

WINNER TAKES IT ALL

07 Maart 2015

ONE HEART FOUNDATION @Malmesbury
Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4280

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: