Ondertussen in het verre zuiden. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu Ondertussen in het verre zuiden. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

Ondertussen in het verre zuiden.

Blijf op de hoogte en volg Jente

07 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Sorry sorry!!! dat duurde een beetje lang!

ondertussen veel gebeurt!
Na the garden route heeeel vaak mn bungy video bekeken!! AWESOME!
met veel kids gezwommen en gesurfd. naja ik niet maar heb ze geholpen :D
Ook met de jonge kids in het zwembad gespeeld. Was heel gezellig!
Tussen door wat parties gehad! was leeuk!!
oooh jaaa! 25-1-15 was een awesome dag!
We gingen met wat mensen naar de Kirstenbosch markt.
daar gezellig rondgelopen en veel dingen bekeken! ketting gekocht :D
Ennnnnnn toen kwam mijn awesome vriend DORY met een puntje..
Ze waren POFFERTJES aan het bakken! dus ja die moest ik kopen! zooooo happy! :D :D :D Best day ever!
echt geweldig!

verder heel veel gebbq'ed!!
En natuurlijk weer bijna iedere dag naar STOKED gegaan! <3
en een avond waren we bij de foodmarket met wat mensen en daar hadden malina en ik een trend gezet met........
NUTELLA IJS MET GEKUIMELDE OREO'S!!!!!!!!! aaaaaah best thing ever!

ook nog Muizenberg berg beklommen!! helemaal naar de peak en ook nog in grotten gekropen! was heel erg leuk! samen met Malina en henry (dude van Stoked)

OOK nog een super smoothie gedronken bij een cafe met de naam :
TADA!
dus vanzelfsprekend moet je als je binnen loopt TADA roepen.
eigenlijk hoeft t niet, maar het maakt het wel leuker! :D
Maar geen enkele smoothie topt die van STOKED!

Met malina een dag gehad met de motto :
DOING SOMETHING WITHOUT DOING SOMETHING.
dus ja naja dat spreekt denk ik wel voor zich zelf.
uiteindelijk naar de bios gegaan en naar de nieuwe versie van ANNIE gegaan. was grappig!

En natuurlijk 7 februarie :D:D
samen met malina naar the biscuit mill market gegaan.
daar rondgelopen, was heel gezellig.
EN TOEN.....
NAAR EEN CHOCOLADE FABRIEK GEGAAN WAAR WE EEN RONDLEIDING KREGEN EN ALLEMAAL CHOCOLA MOCHTEN PROEVEN EN HET WAS HELEMAAL SUPER GEWELDIG!!!!!! BEST THING EVER! IK HOU VAN CHOCOLA! IEDEREEN MOET HIER HEEN GAAN!!!!
EN DAARNA OOK NOG EEN SUPER GEWELDIG CHOCOLADE IJSJE GEKREGEN!!!!!

tussendoor ook gewerkt hoor ;)
maar naja niet zo heel veel groepen vanwegen GANGSHOOTINGS of meisjes van de gevangesnis die zijn weggerend en nogsteeds niet gevonden zijn..... uhhmmmmm????!?!??!?!?

en eindelijk!! we hebben een plek om onze spullen op te bergen! t is echt een super plek!
helaas ga ik niet mee maken hoe het gaat werken met de kids enzo. maargoed we zullen zien!
Er is tenminste wat veranderd dankzij ons!!! :D
PROUD!

Valentijnsdag!!! <3
lekker thuis gebleven!
Want het was malina's laatste dag :(
en eigenlijk ook mijne.
Dus samen met Malina fluffy pancakes gemaakt met allemaal fruit en nutella en kaneel siroop! AWESOME!
en dat samen met de familie gegeten! was super! en zooo lekker!!
helaas later die dag afscheid moeten nemen van malina... :(
en zelf moeten inpakken. ookal had ik dat al gedaan. maar opnieuw begonnen. want ja.. ik ben jente ellenkamp. dus dan moet dat he ?!?!

BYE BYE SURFPROJECT.. I'll miss youuuuu!

AND REMEMBER:
LION KING IS AWESOME.

  • 07 Maart 2015 - 20:40

    Ilka:

    And chocolate is awesome too, natuurlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 4288

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: