eind september is in zicht :o - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu eind september is in zicht :o - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

eind september is in zicht :o

Blijf op de hoogte en volg Jente

27 September 2014 | Tanzania, Arusha

20-9-14
lekkere lunch bij italiaan op mzungu square!!! Ravioli en ijs!!!

21-9-14
vroeg op voor de wekelijkse hike.
welke schoenen moet ik aan??
okeee mn vans!
Leuke wandeling! maar voelde me soms nogal buitengesloten.. dat mensen geen ruimtee voor je maken en niet reageren op wat je zegt.. maar heb daardoor wel weer gesprekken gevoerd met mensen die ik nog niet kende!
En een best grote hagedis gezien met hele mooie kleuren!!
en ook hele mooie landschappen gezien!
We hebben echt heeeeel lang gelopen! veel stijle stukken! Maar ik heb het overleefd, niet gevallen! nu heel moe en kniepijn.

22-9-14
yaaaay!!
GOD BLESS EVERYONE!
Ben had vandaag zijn laatste dag! ZOOO HAPPY!
maar het was ook wel zielig want hij moest huilen toen hij afscheidt nam van de kids.

23-9-14
vandaag was hectisch!
maar lieve Helena heeft me weer opgevrolijkt door te helpen met de afwas! en Karim was er ook weer dus dat maakt me ook weer vrolijk!

Sevi's paspoort was kwijt! Projects Abroad is m kwijtgeraakt..
eerst moest ze heel lang wachten want ze waren aan het zoeken, maarja ze gaat wel donderdag al weer weg..
dus georgina en glory kwamen langs om het te bespreken.
moet Sevi vanavond dus naar daresalam vliegen om een nieuw paspoort aan te vragen! en dan donderdag weer terug vliegen naar arusha om 's avonds weer naar huis te gaan.
dus sevi al dr spullen inpakken en daar gaat ze..
na een uur staat sevi opeens weer in de woonkamer?!
paspoort gevonden hoor!
Wat een gestress!

24-9-14
met sevi naar de maasai markt geweest. was gezellig!!
Daarna milkshake bij Fifi's en daar kwamen we Iris tegen! en later Jerry en wat anderen.

25-9-14
laatste dag van sevi :(
eerst naar werk gegaan en toen wat eerder naar huis om samen met sevi en marie wat te gaan lunchen in arusha.
weer naar de italiaan!!yaay zooo lekker!!
en daarna weer naar huis. mwweh zit straks weer alleen met marie.. geen zin in..
t loopt niet zo lekker tussen ons.. maarja ik moet er maar het beste van maken want ze zit hier nog tot eind november!
vind het zo jammer dat sevi weg is..
werd wel een beetje emotioneel toen ze weg ging..
dat wordt nog wat als ik afscheid moet nemen van iedereen..
Sevi was er maar 2 weken, ik ben er straks 5 maanden geweest!! :o

26-9-14
GOOD DAY!
Marie was er niet,, en de kkids waren braaaf!!!
En de 2 leraressen hielpen eindelijk met de afwas!
Maar frankie is er nogsteeds niet.. al de hele week niet ..
en karim was er ook niet..
Maar ooh zoo lief! toen de kids hun lunch op hadden zeiden ze ' thank you teacher' , wat ze normaal nooit doen.
bleek dat Fadhili (jochie die altijd zoo beleefd is en altijd ' thank you teacher' zegt!) tegen de anderen zei dat ze dat moesten zeggen, zoo lief!!
Maar wel een beetje jammer dat het plan om naar het meer te gaan niet door gaat en dat iedereen nu dus kameel gaat rijden.. en ik niet mee kan want ik heb al een andere afspraak gemaakt. wat heeel leuk is hoor!! maar t leek me wel leuk om kameel te gaan rijden. Dan maar een andere keer!! misschien met Mathilde!!
ik had toch al niet zo'n zin om met marie te gaan.
ookal zijn de andere vrijwilligers wel super aardig.
naja we zullen het allemaal wel zien!! :)

27-9-14
Ooh winnie kan me soms zoo blij maken he!
Was net mn kamer een beetje aan het opruimen, klopt ze op mn deur, heeft ze porridge (weet niet hoe je het schrijft) gemaakt!!! zoooo lekkerr!!yaaaay!

nu lekker met mathilde lunchen!!! bij fiif's!
en ook naar de maasai markt geweest! yayy geslaagd!
ennn nu op mzungu square, waar ik haar laptop even mag lenen om mn foto's te doen en om mijn pracht blog te schrijven!

oeeeeh en nog maar 4 dagen tot ik mijn volgende envelope mag open maken!!! yaaaay!


AND REMEMBER :

Yaaaay!

  • 28 September 2014 - 11:05

    Ilka:

    Yaay indeed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 4286

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: