1 week gehad. - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu 1 week gehad. - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

1 week gehad.

Blijf op de hoogte en volg Jente

11 Augustus 2014 | Tanzania, Arusha

En tot zo ver.
Vrijdag ben ik dus verhuisd!
Dit gezin is echt heel erg gezellig en aardig!
Het zoontje is dus hun kleinzoon. wist ik niet :p
gister (zondag) ben ik met Henry, de vader, wezen wandelen langs de rivier en langs wat dorpjes.
Was heel erg leuk en mooi!
En 's avonds heb ik hun dochter en zoon ontmoet! Ze zijn heel aardig!
En ik ben er ook achter gekomen dat we hier 2 honden hebben..
Maar die laten ze alleen 's nachts vrij omdat ze het huis dan bewaken en als ze vreemden zoals mij zien dan vallen ze je aan.. yay..

Verder vandaag weer gewerkt. Heel kort maar en ughh wat een chaos.
Na het lesgeven zijn Molly en in samen met Aston en een klein jochie Kelvin naar de dokter gegaan want Kelvin is ziek. Dus we hebben medicijnen gehaald.

En verder ben ik gewoon ontzettend moe.. Best vervelend.
Maar alles wordt wel steeds leuker en makkelijker.
Soms nog wel even een dipje maar daar kom je weer overheen.

xxxx

  • 11 Augustus 2014 - 11:41

    Jente Ellenkamp:

    Helaas lukt het nog niet om foto's op de computer te zetten. maar ik zal mn best doen.

  • 11 Augustus 2014 - 12:36

    Tessa:

    Echt leuk om dit te lezen jent! Xxxx

  • 11 Augustus 2014 - 18:02

    Ilka:

    Fijn dat gezin nr 2 beter bevalt! Ben superbenieuwd naar foto's maar wacht natuurlijk geduldig (ahum uche) af.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 4284

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: