Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: Jente

Blijf op de hoogte en volg Jente

03 Augustus 2014 | Nederland, Utrecht

JAMBOOO,

morgen is het zover!
om 11:15 vlieg ik weg! :O
Ik heb er super veel zin in!
nu nog even lekker aan het bbq'en met allemaal lieve mensen :)

Hier voor de geïntereseerden mijn adress :

Name: Falme Chonjo family
Residential Address: Baraa / Ngulelo / Mtarakwani.

Ik ga iedereen heel erg missen, maar ik heb er heel veel zin in!

KWAHERI!!!
Tuonane baadaye! ;)

xxxx

  • 03 Augustus 2014 - 21:47

    Ilka:

    Slaap lekker, goeie reis & enjoy!!!!!
    xxxxxxx

Tags: swahili, morgen, yay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 4285

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: