Klaar voor de start... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu Klaar voor de start... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start...

Door: Jente Ellenkamp

Blijf op de hoogte en volg Jente

31 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Halloooo lieve mensen,

het is bijna zo ver! Nog maar 5 dagen!
nog maar 4 nachtjes in mijn eigen bedje!

Ben druk bezig met inpakken! Fingers crossed dat alles erin past en dat ik onder de 23 kg blijf!
Ik heb er super veel zin in!! Maar ik ga natuurlijk iedereen heel erg missen!

Ik ga pogingen doen om zo regelmatig mogelijk even mijn blog bij te werken, maar kan niks garanderen :D

Ik vlieg maandag 4 augustus om 11:15 met KLM naar Nairobi, met vlucht :
KL 0565.
voor de mensen die dat willen weten!

Enn dan 2 uurtjes hangen op het vliegveld en dan vanaf Nairobi naar Kilimanjaro vliegen om 22:20, met vlucht : PW 0728.

Ennn ik verblijf in Arusha.

Het is nu al een heel nuttig verhaal, maar het is vooral even om te zeggen dat ik er heel veel zin in heb!
En om te checken of alle emails aankomen :D

Jullie zijn top! :D

xxxx

  • 31 Juli 2014 - 16:02

    Ilka:

    Heel erg nuttig! Ik vind het zo leuk en spannend voor je!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 4281

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: