THE GARDEN ROUTE BABY!!!!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu THE GARDEN ROUTE BABY!!!!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

THE GARDEN ROUTE BABY!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Jente

04 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

15-1
Jaaaaa vandaag is de dag! The garden route kan beginnen!!
Alles geregeld met de auto en toen konden we gaan!! Wooohoo
Lang lang gereden maar was echt super gezellig!!! Kei hard mee gezongen met Elvis, Dolly parton, whitney houston en nog zo veel meer! Was super!
Toen kwamen we aan in Knysna. Backpackers gevonden en ingecheckt. Toen lekker uit eten gegaan! En rond gelopen! Was super eerste dag!!!!!!!!

16-1
Helaas een beetje regen vanmorgen dus roeien gaat niet door.
Uit eindelijk besloten om naar de Cango caves te gaan.
En ooooooh wat waren die mooi!!!!! We deden de adventure tour!
We moesten kruipen door gaten van 27cm hoog en een tunnel die omhoog ging voor 4 meter en maar 60cm breed.. maaaar ik heb het gedaan en het was super!!!
S avonds lekker gegeten bij een markt en toen ingecheckt in een backpackers.

17-1
Vanmorgen bungy geboekt!!
Lekker ontbijt gehad bij een markt en toen lekker gereden. We kwamen bij een gesloten weg maar de man die de bungy voor ons had geboekt zei dat we het bordje gesloten weg moesten negeren. Dus dat deden we en oooh wat was het mooi!!!! Super mooie natuur!
Toen zagen we de brug!! Aaaaah super!
Nog een pitstop gemaakt bij natures valley. Super mooi!
En toen ingecheckt bij de bungy!!!
Veel fotos gemaakt! En onze mooie harnasdingen gekregen!
Toen over de brug gelopen! En lang op de brug gewacht. Maar er was leuke muziek dus steeds gedanst en gezongen. No worries!
Toen was t mijn beurt. Gezellig gepraat terwijl ze me aan het vast gingen maken. Gepraat en gepraat. Ze noemde mr THE FLYING DUTCH GIRL! Woohoo! En nog gepraat. 321 bungy. En daar ging ik! Awesome! Oh het was zo geweldig!!! En zoooo mooi! Wauwiee!
Kanhet allemaal niet beschrijven maar wauw het was echt geweldig!!!
Na de bungy rond gesprongen van energie!
En s avonds weer ingecheckt bij een backpackers en Jerome ontmoet die ons super tips gaf om dingen te bezoeken!

18-1
Vandaag naar een waterhol gegaan op een prive terrein. Dankzij Jerome!
Het was super mooi! Net een zip line in het water en alles! En de natuur was gewoon super mooi!
Daarna gingen we naar een stadje genaamd Wilderness! Daar hebben we gezellig geroeid in een kanooooee! Malina en ik gewonnen van de jongens! Toen naar een waterval gelopen! Super mooi!! En weer terug geroeid! Weer gewonnen! Woohooo

19-1
Vandaag weer naar huis gereden. Veel muziek maar ook veel geslapen in de autoo! Maaar oooooh wat wad het super amazing geweldig aaaaah!!! Beste roadtrip ever! Zooo leuk!! Helemaal happy!!!

  • 04 Februari 2015 - 21:02

    Ilka:

    En nog meer happy happy happy :-))))))))))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 4267

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: