Vanalles.. :D - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu Vanalles.. :D - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

Vanalles.. :D

Blijf op de hoogte en volg Jente

19 September 2014 | Tanzania, Arusha

14-9-14
laaaang gewandeld!! weet niet precies hoeveel km (waarschijnlijk net zo veel als vorige keer), maar aan de blaren op mn voeten te zien... was het een laaaange wandeling!
Dit keer was veeel mooier dan de vorige wandeling en ook leuker!
behalve dus die blaren..

15-9-14
baby baby groep weer terug naar het kleine lokaal..
vraag me niet waarom... -_-
maar opzich gaat t nog best goed!
Ennnn ik hoef niet in de buurt te zijn van Ben dus yaaay!

16-9-14
vandaag afgesproken met wat mensen in arusha!
MZUNGU SQUAR! (white people squar)
Was heel gezellig!!
wat frietjes gegeten, helaas geen milkshake maar wel een lekkere bananen smoooothie!
En later in de dalla dalla met een vrouw gebabbelt, was best gezellig!

17-9-14
ik ben vandaag zo vrolijk! zo vrolijk! zo vrolijk! ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
De kids waren zooooo braaf vandaag! en zoo stil! :D
En na de les gingen ze hun naam inkleuren, zoo cute!
En tijdens speeltijd was er een kameleon! en de kids vonden hem een beetje eng, dus dan ga je er vanzelfsprekend op tuffen??
Maargoed, het was gewoon heel gezellig en goooood!

18-9-14
vandaag DIRTY DAY.
we gingen met veel vrijwilligers een dag mee werken bij het bouwproject.
Was heel gezellig!!! Veel nieuwe vrijwilligers ontmoet! Maar ben toch wel heel erg blij dat ik het bouwproject niet fa doen, want het was niet heel boeiend of leuk, enn in the middle of no where!
Ennnn Baraka(iemand van projects abroad) was jarig!
Dusss TAAART!! jummmm

Om 6 uur naar Mount Meru Hotel!
ZOOOOOO MOOOI!!!!!
Enn het was happy hour! YAYY
duuss lekkere cocktail gedronken met 10 anderen! Was echt super gezellig!
Daarna uiteten geweest bij een Ethiopiaan(hoe je het dan ook zegt)!
Was ook heeel gezellig!
Alleen duurde het heeeel lang voor het eten er was.. beetje jammer.
Maar wel lekker eten!! Dus dat was weer mooi!!
Toen met de taxi naar huis!
kwamen we thuis, deed faraji de poort open, waren de enge honden dus al buiten... aaahh
maaar gelukkig snel naar binnen gevlucht!

Hele goede daaag!!

And Remember :

WHO YOU ARE!

xx

  • 19 September 2014 - 16:05

    Jente Ellenkamp:

    FOTOS VAN SAFARI STAAN EROP!!!!!!
    BIJ SAFARI!

  • 19 September 2014 - 16:54

    Mirre:

    Leuk! Ik mis je wel hoor!! Wel fijn om wat foto's van jou te zien op FB :)

  • 20 September 2014 - 13:35

    Ilka:

    Heerlijk al die verhalen! Enjoy yourself sweetie. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 4262

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: