meanwhile in Africa.. - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu meanwhile in Africa.. - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

meanwhile in Africa..

Blijf op de hoogte en volg Jente

06 September 2014 | Tanzania, Arusha

26-8
Nieuwe vrijwilliger! Mathilde! Heel aardig!! En de laatste dag van Molly..
Vandaag was horror!! Jess, Howie en Mathilde gingen langs alle huizen en Molly was spullen gaan kopen om te geven.
Dus het waren alleen Ceci, Ben en ik.'Ben ging de baby baby groep doen (de jongste kinderen)
en ceci deed de grote groep dus ik zat met de middel groep.
Ten eerste ooide een kind van de grote groep steeds potloden naar mijn hoofd.. en daarna was Angel een pain in de butt. ze kraste steeds het werk van de andere kinderen door en iedere keer als ik haar pen af pakte ging ze weer een nieuwe pakken.. dus ughh heel vermoeiend..
Dan geef ik toch liever de babys les!!


Shawn ging piano spelen!! het is een keyboard dus met allemaal effecten enzoo!
hij wordt een echte dj!

Heeeeel fijn om oma ook weer even gesproken te hebben!! :D

27-8
veel gedoe om de safari te regelen.
die man waar we mee wilden gaan zei dat het 770 dollar zou zijn! NOO WAY! veel te duur!
Maar toen is alles toch gelukt bij een andere organisatie!
4 dagen voor 560 dollar p.p.
En Mathilde gaat ook mee!!

En vandaag weer op de zelfde plek als waar een man tegen me zei dat ik als beyonce klonkt, zei nu een andere man : you´re beautiful!

En alle mensen hier zijn echt happy als je zegt dat je uit NL komt!
VAN PERSIE en ROBBEN!

29-8
gedoe bij de bank.. 3x gepint tot ik het bedrag had dat ik wou.
toen lang in de rij gestaan voor de bank om geld te wisselen.
ben je eindelijk aan de beurt, kan het niet..
Dussss naar een wisselkantoor.
Alles geregeld!!
Toen naar de safari mensen! Heel aardig en het eten klinkt goed! maar nogsteeds geen vlees voor moi!

30-8
met Mathilde naar Arusha gegaan. heel gezellig! gelijk gezelschap gehouden door 2 jongens maar ik heb ze na een tijdje wel afgepoeierd.
toen naar Mzungu (witte mensen) squar. souvenier gekocht! en toen bij fifi´s geluncht.
daarna weer naar huis!
Net op tijd binnen voor de regen! :O

31-8
in de tussentijd al weer 15 nieuwe armbandjes gemaakt!
Ook voor Howie en Jess.
want Howie wou er heeeeel graag een hebben!!

  • 07 September 2014 - 12:56

    Ilka:

    :-)))

    meanwhile in Utrecht...uh...uh...uh (I have no life :-))

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 4266

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: