Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jente Ellenkamp - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Blijf op de hoogte en volg Jente

05 Augustus 2014 | Tanzania, Arusha

Na heel heel lang vliegen en misselijk zijn met hoofdpijn en een buurman die me steeds een por geeft, ben ik aangekomen op Nairobi airport.
Kom je het vliegtuig uit midden op de parkeerplaats, moet je een random trap op die naar een met ketting gesloten deur leidt.
Na wat gedoe naar binnen en op het scherm mijn vlucht zoeken, oke check. Ga je even zitten, is het bord opeens leeg en m'n gate stond er nog niet op.. STRESS.
En dan stopt je wifi ermee als je net een gesprek voert...
Gelukkig mensen herkent van m'n vorige vlucht en om hulp gevraagd. Erg lieve mensen!
We met z'n allen naar de gate, door de douane.
met de bus naar een mini vliegtuig.
Kom je aan op Kilimanjaro airport, visum geregeld en koffer gepakt. Loop je naar buiten, niemand te zien.. 3 keer raden.. STRESS.
Na gedoe is er iemand, moeten we een half uur rijden. verder prima.
En dan komen we bij m'n huis.
10 minuten gewacht en getoeterd, wordt er open gedaan.
Alles goed!
krijg ik nog wat te eten.. not so good... helaas. en door het vliegen valt al het eten slecht... nu nog steeds :/

NEXT DAY.
ik word vroeg wakker door onze lieve haan -.-
Ga me omkleden enz.
Dan ontbijten, viel ook niet goed :(
Toen ging m'n gastvrouw weg, dus zat ik opeens loner in het huis.

Ik werd na een tijdje opgehaald door Jackie, erg aardig.
We gingen met een propvol busje naar Aston Vision, het weeshuis waar ik ga helpen.
En toen ik die kinderen daar zag zwaaien met giga glimlachen op hun gezicht was ik verkocht.
Daarna zijn we weer met het volle bussie gegaan, nu naar het kantoor. En daar schrijf ik nu dit even.

Ik heb het er erg moeilijk mee :(
Net papa, Fenne en Imke even gesproken! Was heel fijn!
Helaas is Jackie niet zo blij dat ik net echt 7 dollar heb uitgegeven aan het bellen... oeps..

Ik mis jullie!!!

xxxxx

  • 05 Augustus 2014 - 11:27

    Reel:

    goed verhaal! Hoe ging het ook al weer? ....De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft .....

  • 05 Augustus 2014 - 12:10

    Ilka:

    Zo fijn om even te lezen hoe het is gegaan, zat al de hele tijd te denken :-). En tuurlijk is het moeilijk, je zit in Afrika zomaar ineens! Leve de telefoon!, beetje prijzig, maar dan heb je ook wat ;-).

    xxx

  • 06 Augustus 2014 - 09:51

    Eric:

    De tijd vliegt en jij vliegt. Poeh, je bent er al!! Effe bijkomen.

Tags: moeilijk, arusha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jente

Hallo lieve mensen, Dit is mijn blog over mijn trip naar Tanzania en Zuid-Afrika! Met de organisaties Projects Abroad en One Heart Christian Foundation! Ik heb er heel veel zin in! En ik zal zo nu en dan proberen een blog te schrijven! Ga er maar alsvast vanuit dat er 0 regelmaat zit in wanneer ik een blog schrijf aangezien ik niet overal internet heb! Xxx Jente

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 4256

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Tanzania en Zuid-Afrika

Landen bezocht: